نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 13:50

قرارگیری ۱۷ پروژه مهم گیلان در ردیف بودجه ۱۴۰۲

رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متولیان دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات تعجیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: تلاش مجمع نمایندگان گیلان در افزایش سهم پروژه‌های گیلان در بودجه ۱۴۰۲ ستودنی است.

وی از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان و شهرستان رشت در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در سرفصل‌های درمانی، دانشگاهی، کشاورزی، ورزشی و فرهنگی بوده که در ردیف و بودجه سال ۱۴۰۲ قرار قرار گرفته است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق بودجه و اعتبار به تلاش سازمان‌ها بستگی دارد، گفت: قرار دادن این موارد در بودجه سال ۱۴۰۲ به راحتی صورت نگرفته و شایسته است مسئول محترم مجموعه‌های مرتبط از هم اکنون برنامه ریزی و کارگروه‌های ویژه جهت اختصاص این مبالغ به پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

کوچکی نژاد ادامه داد: دانشگاه شهید رجایی - واحد رشت، پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی و دهکده ورزشی وزارت علوم در رشت بخشی از پروژه‌های مهم تعریف شده در بودجه سال جاری بوده است.

وی از قرارگیری ۶ پروژه کنارگذر شهری در ردیف بودجه سال جاری خبر داد و افزود: پروژه کنارگذر شهرهای پیربازار، خشکبیجار، چوکام، سنگر، لشت نشاء و ضلع غربی شهر خمام در ردیف بودجه قرار گرفت.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه بیمارستان ۸۰۰ تخت خوابی رشت در ردیف بودجه سال جاری قرار گرفت، گفت: پروژه تراموای شهری، رینگ ۹۰ متری رشت، پژوهشگاه میراث رشت، توسعه مزار میرزا کوچک خان، مطالعه و توسعه بقعه خواهر امام و مطالعه و اجرای جاده رشت به سنگر در ردیف بودجه سال جاری قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175655

مهمترین اخبار ایران و جهان: