نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:03

فجر۴۴| شکوه جلوه‌های انقلاب در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی در شهرهای کرمان

مردم انقلابی دیار کریمان در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌های باشکوه انقلاب را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهرستان‌های استان پهناور و شهیدپرور کرمان امروز محل حضور حماسی مردم بود. مردمی که از پیش از پیروزی انقلاب در صحنه بودند تا انقلاب اسلامی به ثمر نشست و پس از انقلاب هم صحنه‌ها را رها نکردند و برای دفاع و پشتیبانی از انقلاب به میدان آمدند و امروز نیز در جشن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر در صحنه حاضر شدند.

 حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن این شهر با قدردانی از مردم قهرمان و شهیدپرور رفسنجان اظهار کرد: این مردم از قبل از انقلاب جلوه‌های جمیل و زیبای انقلابی خود ا مقتدرانه به نمایش گذاشتند و امروز هم حضور باشکوه و با عظمت خود را در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند.

 

وی تصریح کرد: این حضور دو بُعد تولی و تبری دارد؛ هم اعلام همراهی با اسلام و انقلاب و ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و بیعت با امامین انقلاب و شهدا و هم فریادعلیه همه مستکبران و بدخواهان و همه کسانی که علیه انقلاب و ازش‌ها به میدان آمدند.

مردم شهرستان ریگان در شرق استان کرمان نیز از دور افتاده‌ترین روستا گرفته تا مرکز شهر در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

در شهرستان بافت نیز حماسه‌ای دیگر رقم خورد و مردم از چهار راه آموزش و پرورش تا در چهار راه صاحب‌الزمان(عج) راهپیمایی کردند و بار دیگر حمایت خود از نظام و انقلاب را اعلام کردند.

مردم انقلابی سیرجان، فهرج، کوهبنان، انار، زرند و دیگر شهرهای استان کرمان نیز با حضور خود حماسه باشکوهی در فجر چهل و چهارم رقم زدند.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033211

مهمترین اخبار ایران و جهان: