نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 11:43

افتتاح ۵۱ پروژه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان در شهرستان بروجن

شهرکرد_سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع ۵۱ پروژه با اشتغال‌زایی مستقیم ۱۱۲ نفر در شهرستان بروجن به‌بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر مجموعاً ۸۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان خانمیرزا افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌هایی که قرار است در شهرستان خانمیرزا بهره‌برداری شود شامل اجرای طرح هادی روستاهای برجویی، باغ بهزاد، بردبُر و…، افتتاح تولیدی خدمات کشاورزی، افتتاح نمایشگاه دائمی کتاب در بخش ارمند، افتتاح یک هنرستان و یک باب مدرسه ۹ کلاسه و افتتاح کانال آبرسانی روستای باغ بهزاد، به طول ۵۵۰ متر هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعاً ۲۵ پروژه با حضور مقامات استانی در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

حیدری با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان بروجن عنوان کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان رقم پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در این شهرستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل سه سایت جدید تلفن همراه، مسیر فیبر نوری از شهر فرخشهر تا سفیددشت، سه زمین چمن مصنوعی در بلداجی، فرادنبه و دوراهان، دو واحد مسکن مددجویان در شهر بلداجی و روستای تگرک، کارخانه تولید سَم و ضدعفونی کننده، کارخانه شیمی دانه و سوله شن و نمک گوشنگلی هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سیلوی بتنی ۱۲ هزار تنی ذخیره گندم، کتابخانه مسجد نبی (ص)، افتتاح مدرسه در گردبیشه، امام قیس و کنرک، ۹ واحد مسکن مددجویی، خط فرعی تأمین آب شرب فرادنبه به سفیددشت به بروجن و… از دیگر طرح‌های مهمی هستند که در شهرستان بروجن افتتاح می‌شوند.

حیدری بیان کرد: در مجموع قرار است ۵۱ پروژه با اشتغال‌زایی مستقیم ۱۱۲ نفر در شهرستان بروجن به‌بهره‌برداری برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027211

مهمترین اخبار ایران و جهان: