نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 20:14

۱۴ نقطه شهر گرگان در شامگاه پیروزی انقلاب نورافشانی می شود

گرگان- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از نورافشانی ۱۴ نقطه شهر گرگان در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شب ۲۲ بهمن امسال در طلیعه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، در ۱۴ نقطه شهر گرگان همزمان با نوای الله اکبر امت شهید پرور دارالمومنین گرگان، مراسم نورافشانی با همکاری سپاه برگزار شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه برنامه ساعت ۲۱ اجار خواهد شد، افزود: این رویداد فرهنگی با همکاری سپاه گرگان و با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گلزار شهدای امامزاده عبدالله، میدان شهرداری، میدان ولی عصر (عج)، شهرک ویلاشهر، جانباز ۳۶، ناهارخوران آبشار مصنوعی، مسجد قائم گرگان جدید، شهرک دخانیات، مسجد جامع گرگان، شهرک امام، هزارپیچ، پارک خیابان سیدین، کوی اوزینه و پارک بانوان ۱۴ نقطه‌ای هستند که قرار است نورافشانی در آن اماکن انجام شود.

علمی گفت: از مردم شریف گرگان دعوت می‌کنیم تا در این جشن انقلاب که همراه با شادی و شور و شعف و پخش شیرینی و شکلات است، شرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028311

مهمترین اخبار ایران و جهان: