نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:38

توزیع ۹۰۰ تن سیب و پرتقال در فارس

شیراز-مدیر تعاون روستایی استان فارس گفت: ایام نوروز امسال با هدف تنظیم بازار میوه، بالغ بر ۹۰۰ تن سیب و پرتقال در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم موسوی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمامی میوه مورد نیاز استان فارس طی ماه‌های قبل تأمین و ذخیره سازی شد این در حالی است که با توجه به سیاست‌های ابلاغی دولت با هدف تأمین میوه شب عید همانند سایر کالاهای اساسی و محصولات مورد نیاز بر اساس برنامه‌های ارائه شده ملی نسبت به تهیه اقلام مصرفی اقدام می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه تهیه میوه مورد نیاز ایام نوروز فارس با توجه به نیاز مصرفی استان انجام شده است، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و با مشارکت بخش خصوصی و نقش‌آفرینی اتحادیه‌های تعاون روستایی به میزان ۹۰۰ تن سیب و پرتقال با هدف تأمین بخشی از نیاز مصرف‌کننده و تنظیم بازار این دو محصول خریداری کرده‌ایم که از روز گذشته توسط عاملان توزیع قابل تهیه برای مصرف‌کنندگان است.

وی با بیان اینکه طرح میوه امسال با محوریت بخش غیردولتی و با مشارکت بخش خصوصی در کشور اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با نقش مباشر اتحادیه تعاونی‌های روستایی و حمایت سازمان تعاون روستایی انجام می‌شود و بخش دولتی صرفاً نقش نظارتی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097699

مهمترین اخبار ایران و جهان: