نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 17:34

محتواهای لازم برای معرفی گردشگاه‌های اردبیل تهیه و منتشر شود

اردبیل-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: نیاز است محتواهای لازم برای معرفی گردشگاه‌های اردبیل از ناحیه رسانه‌های استان تهیه و منتشر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال الدین میرجعفریان بعدازظهر دوشنبه در مراسم راه اندازی ستاد خدمات سفرهای نوروز ۱۴۰۲ در نگارخانه ختایی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: نیاز است محتواهای لازم برای معرفی گردشگاه‌های اردبیل از ناحیه رسانه‌های استان تهیه و منتشر شود.

وی با بیان اینکه مقدمات زمینه‌های لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران فراهم است، گفت: در کنار تمام تمهیداتی که به منظور رقم زدن سفری خوب برای گردشگران انجام می‌شود لازم است که جاذبه‌های استان در سطح ملی معرفی شوند تا مسافران در همان مبدا مقصد خود را انتخاب کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: از هموطنان و گردشگران تقاضا داریم این استان را جزو مقاصد سفرهای خود قرار داده و از مواهب طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی آن نظیر طبیعت بکر و زیبای سبلان، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و اماکن دیدنی بازدید کنند و لذت ببرند.

آغاز به کار دبیرخانه ستاد خدمات سفر در اردبیل

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در مراسم با بیان اینکه پس از برگزاری جلسات مستمر ستاد خدمات سفر، استان برای پذیرایی از مسافران نوروز ۱۴۰۲ آماده است، گفت: در همین راستا امروز دبیرخانه این ستاد افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان احتمال شروع زودهنگام سفرهای نوروزی وجود دارد و به همین دلیل از امروز و با استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف دبیرخانه ستاد خدمات سفر در محل نگارخانه خطایی کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی، مواهب خدادادی، آثار تاریخی و فرهنگی و تأسیسات گردشگری شرایط بسیار خوبی را به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان دارد که می‌تواند به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090999

مهمترین اخبار ایران و جهان: