نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 17:00

مجمع خیران جمعیت خراسان جنوبی، همزمان با هفته جوانی جمعیت برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته جوانی جمعیت، اولین مجمع خیران جمعیت استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته جمعیت اظهارداشت: همزمان با هفته جوانی جمعیت، اولین مجمع خیران جمعیت استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان هفته ملی جمعیت نامگذاری شده که در همین راستا برنامه‌های مختلفی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، تصریح کرد: این رویداد در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هفت شاخص خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری متذکر شد: این رویداد بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت برای گزینش و تجلیل از فعالان این حوزه به صورت سالانه برگزار می‌شود.

اسدزاده با بیان اینکه امسال نخستین دوره جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار می شود، اظهار داشت: برگزیدگان برای رویداد ملی کشوری در ۳۰ اردیبهشت معرفی و از طرف رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد جمعیت کشور تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نتایج داوری پنج شاخص اعلام و در هر بخش سه نفر برگزیده معرفی شده اند، افزود: برگزیدگان استانی در هفته جوانی جمعیت از طریق فرصتی که در صدا و سیمای خراسان جنوبی فراهم خواهد شد به طرح دلایل مؤثر در انتخابشان به عنوان برگزیده می‌پردازند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1203099

مهمترین اخبار ایران و جهان: