نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 18:02

استان ایلام باید برای گردن کشان نا امن باشد

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ایلام محلی است برای زندگی بدون دغدغه مردم، هر کسی بخواهد خللی ایجاد کند باید مقتدرانه سرنگون شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، دقایقی پیش سردار رادان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: استان ایلام و کرمانشاه استان‌هایی هستند که خاطراتی فراوان از جنس ایثار و پندآموزی را به یادگار گذاشتند.

وی افزود: ایلام قهرمان، ایلامی که دشمن تمام تلاشش را کرد تا بتواند مردمش را از شهرهایش خارج کند اما نتوانست.

فرمانده انتظامی گفت: این شهر شبانه روز زیر آتش دشمن بود اما خم به ابرو نیاورد، شهری که خود رزمنده بود ولی پذیرای رزمندگان بود.

سردار رادان تصریح کرد: این منطقه ثابت کرد که رزمندگان آن بصیر،توانا و پیرو خط ولی هستند.

وی ادامه داد: مردم ایلام ثابت کردند که همیشه در صحنه هستند و نه محکمی را به دشمن می گویند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایلامیان یکی از طلایه داران و پذیراهای زوار اربعین هستند.

وی ادامه داد: گویا صحنه تکرار شده، آنروز رزمنده ها از این معابر حرکت میکردند تا با دشمن بجنگند و مسیر کربلا را باز کنند اما امروز مردم از آن معابر حرکت میکنند تا به پاشداشتن رژمندگان در کربلا حاضر شده و نایب الزیاره رزمندگان باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولان در ایلام باید آنچنان خدمت کنند که حق مردم را به درستی ادا کنند.

وی ادامه داد: آن کسی که در کسوت مدیر در مناطقی قرار میگیرد که گرد مقاومت در آن بوده خداوند توفیق دو چندان به وی اهدا کرده است، مدیران قدر این لحظات را بیشتر بدانند.

سردار رادان بیان کرد: وجب به وجب خاک این استان از رزمندگان و شهدا خاطره دارد، گویا این سرزمین در عالم معنا زبان میگشاید و با انسانهایی که در عالم معنا تفکر میکنند سخن بگوید.

فرمانده انتظامی بیان کرد: این سرزمین و این مردم که مفتخرند در هر سال یک دوره به صورت یک رزمایش گرد خاک زائران امام حسین ع را به چشم بگذارند آیا لایق خدمتی در خور شان نیستند؟

سردار رادان گفت: ایلام مفتخر به حضور، نور و خون شهدا است. ایلام جایی است که انسان با حضور در آن برکت می‌گیرد. در افق شهدا قرار گرفتن توفیقی است از توفیقات الهی.

وی ادامه داد: یادمان باشد چنین مردمی در چنین سرزمینی اگر عاشقانه و مخلصانه خدمت ببینند، در حقیقت در جلب رضایت خدا قدم برداشته‌ایم.

سردار رادان بیان کرد: استان ایلام باید برای گردنکشان نا امن باشد؛ ایلام محلی است برای زندگی بدون دغدغه مردم هر کسی بخواهد خللی ایجاد کند باید مقتدرانه سرنگون شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1203211

مهمترین اخبار ایران و جهان: