نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 10:19

عملیات بهسازی ورودی گناوه در مراحل پایانی قرار دارد

بوشهر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه از اجرای روکش آسفالت کمربندی قدیم این شهر با اعتبار قریب ۹ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پروژه تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدابوالحسن علوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بلاتکلیفی چندین ساله این پروژه ملی گفت: در دولت سیزدهم تعریض این کمربندی به طول هشت کیلومتر به عنوان مطالبه مردمی فعال شد و با بهره برداری از آن، ایمنی ترددها به گناوه ارتقا می‌یابد.

وی به احداث پل بزرگ کمربندی قدیم گناوه موسوم به سیدرضا اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در دست اجراست و تلاش می‌شود در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه در ادامه تبدیل آب‌نما به پل محور روستایی بهمنیاری-اسلام آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را دیگر پروژه فعال در این شهرستان اعلام کرد.

علوی به دو پروژه حوزه راه روستایی شهرستان گناوه هم اشاره کرد و خبر داد: فاز اول تعریض محور گاوسفید- چهار روستایی به طول پنج کیلومتر و تکمیل راه روستایی چهارمحال-گمارون به طول ۵.۵ کیلومتر در مرحله انعقاد قرارداد پیمانکار و تجهیز کارگاه است که انتظار می‌رود بر اساس دوره پیمان و تخصیص اعتبار ظرف یک سال به بهره برداری برسد.

وی از شروع تعمیرات پل بزرگ بهمنیاری با اعتبار یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: اجرای آسفالت حفاظتی (فوگسیل) محور گناوه -برازجان نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه در پایان از خط کشی قریب به ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی با اولویت محدوده‌های حادثه خیز، نصب بیش از ۲۰۰ عدد علائم هشداری و اخطاری، اجرای شانه سازی و شیب شیروانی و شیارهای لرزاننده به میزان ۷۰ کیلومتر طی دو ماهه ابتدای امسال خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1240755

مهمترین اخبار ایران و جهان: