نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 15:16

تدوین ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری در استان سمنان

صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری در این استان تدوین و طراحی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان اظهار کرد: نیاز به تدوین طرح‌های سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های متولی امر در استان به منظور ارائه فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری موجود، ویژه ترغیب سرمایه‌گذاران کشورهای هدف، امری حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی جامع و مطلوب فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان سمنان، باید به صورت جذاب، مدون، جامع و بر اساس زیرساخت‌های موجود آماده‌سازی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری از این استان تدوین و طراحی و در سامانه بارگذاری شده است.

صادقی عنوان کرد: باید تلاش شود تا طرح‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر سیاست‌های مرتبط با زنجیره ارزش راهبردی در استان سمنان تدوین و آماده‌سازی شود.

وی گفت: استان سمنان بالاترین سرمایه نیروی انسانی را در اختیار دارد و در راستای ایجاد اشتغال برای این قشر می‌توان از ظرفیت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران و اجرای طرح‌های مطلوب در حوزه‌های مختلف، روند ایجاد فرصت‌های شغلی در استان سمنان را تقویت می‌کند.

 

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249699

مهمترین اخبار ایران و جهان: