نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 18:20

تشکیل ۲۰ هیئت اندیشه‌ورز طلاب برای جهاد تبیین در استان مرکزی

اراک- مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از ۲۰ هیئت اندیشه‌ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد تبیین فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی ظهر شنبه در حاشیه همایش بسیج طلاب با حضور مبلغین استان مرکزی در دهکده مقاومت اراک اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از مهمترین عرصه‌های فعالیت بسیج طلاب است که در این راستا بیش از ۲۰ هیئت اندیشه ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد تبیین فعالیت دارند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی افزود: مجهز شدن به سلاح جهاد تبیین و پاسخ به شبهات، روشنگری و فعالیت‌های تبیینی و تبلیغی در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی یکی از اولویت‌های مهم بسیج طلاب است که در این راستا توانمند سازی طلاب و روحانیون استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بسیج طلاب با مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات و نهادهای فرهنگی جهاد تبیین را با قوت دنبال می‌کند و جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی مهمترین هدف برنامه‌های فرهنگی است.

رجبی بیان کرد: باید با جهاد تبیین الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز در طول انقلاب به نسل جوان منتقل شود و البته تحقق جهاد در موضوعات تبلیغی و بصیرت افزایی نیازمند پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها دارد و خوشبختانه امروز به برکت فرهنگ بسیج وحدت و هم افزایی مطلوبی میان دستگاه‌ها برای تحقق جهاد تبیین وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: سلسله کارگاه‌های عملیاتی در حوزه جهاد تبیین از سال گذشته برای جامعه روحانیت آغاز شده و امروز یکی دیگر از این برنامه‌های کارگاهی در دهکده مقاومت اراک برگزار شد که در نوبت صبح مسئولین و کارشناسان برجسته سیاسی به سخنرانی پرداختند و نوبت عصر نیز برنامه‌های کارگاهی برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225455

مهمترین اخبار ایران و جهان: