نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 14:13

امباپه بالاتر از مسی رهبر پاریس

ستاره فرانسوی آماری خارق العاده با پاریس به جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا، بار سنگینی که پاری سن ژرمن به دوش می کشد، داشتن امباپه نوعی شانس است. باشگاه برای این ستاره فرانسوی هزینه زیادی می کند البته خیلی خوب می داند این هزینه ها برایش سود دارد.

چه بخواهیم چه نخواهیم، واقعیت این است که امباپه بیش از نصف تیم است و در این مورد اغراق نیست. او با 24 گل خود، 48 امتیاز به تیم کریستوف گالتیه هدیه داده است یعنی 61 درصد از 78 گلی که تا به امروز در لیگ فرانسه توسط پاریس به ثمر رسیده به امباپه مربوط می شود.

امباپه برای کسب جایزه بهترین گلزن فرانسه با لاکازت رقابت می کند. در 4 هفته مانده به پایان لیگ هدف هیجان انگیزی است. اگرچه بازیکن PSG نسبت بهتری دارد زیرا یک بازی کمتر شرکت کرده است. امباپه علیرغم اینکه کار برای او سخت است، با رکورد شخصی خود نیز رقابت می کند: او با 33 گلی که در فصل 19-2018 به ثمر رساند، 9 گل فاصله دارد.

امشب قهرمان فرانسه در یک جدال پذیرای آژاکسیو است. اولتراها در آنجا حضور نخواهند داشت و قبلاً هشدار داده بودند که تیم را در این بخش پایانی فصل همراهی نخواهند کرد. کریستوف گالتیه از بازگشت مسی خبر داد. چیزی که بدون تغییر باقی مانده امباپه است. پسری که بیشتر از نصف PSG است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1208799

مهمترین اخبار ایران و جهان: