نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 13:48

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 «وَ لا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غافِلاً عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ‏ إِنَّما یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فیهِ الْأَبْصارُ» ابراهیم ۴۲

بار دیگر شیاطین جنایتکار و بزدلی که از رویارویی با دلاور مردان قدرتمند و با ایمان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هراسند و قدرت معنوی و مادی ایران اسلامی خواب راحت را از چشمان آن‌ها ربوده است، در روز ولادت با سعادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) کینه خود را با ترور انسان‌های بی‌دفاع و مظلومی که در مسیر بزرگداشت سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز اسلام، شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی بودند، اظهار نمود. این جانب این مصیبت جانگداز را خدمت حضرت ولی الله الأعظم (ارواحنا فداه و عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی، علما و مراجع بزرگوار و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان چهار محال و بختیاری، مخصوصا خانواده‌های داغدار آن شهدای عزیز تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم مسؤولان نظامی و امنیتی همیشه بیدار، با توکل بر خدای متعال و توسل به وجود مقدس حضرت بقیة الله الأعظم (ارواحنا فداه) با قدرت بیشتر دشمن زبون و جنایتکار را از کرده خویش پشیمان کرده و مانع از تکرار چنین حوادثی شوند.»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627416

مهمترین اخبار ایران و جهان: