نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:38

فریاد مردم مومن شرق مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم و عکس

راهپیمایی مردم شرق مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان، با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، مسوولان و نمازگزاران برگزار و مردم برائت خود را از این جنایت اعلام کردند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق مازندران، مردم ولایی و همیشه در صحنه شرق مازندران در شهرستان‌های بهشهر،  نکا و گلوگاه امروز جمعه  در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به خیایان ها آمده و انزجار خود را از این عمل نابخردانه اعلام کردند.

نمازگزاران نکایی در مصلای نکا فریاد برائت از این اقدام ناپسند و به خاک و خون کشیده شدن مظلومان حادثه گلزار شهدای کرمان را فریاد کردند.

گلوگاهی هم  با سردادن شعار مرگ بر تروریسم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و منافق، حمله به گلزار شهدای کرمان را اقدامی غیرانسانی عنوان کردند.

* اتحاد مسلمانان ریشه ظلم را می خشکاند

ملک محمودی یکی از حاضران در این مراسم با اعلام اینکه باید ریشه های ترور در همه جهان‌خشکانده شود، به خبرنگار فارس گفت: در این ترور غیرانسانی، تعدادی زنان و کودکان و افراد بی گناه و مظلوم به شهادت رسیدند که تنها برای حضور در مراسم شهید سلیمانی در این مکان حضور داشتند.

وی افزود: سازمان های حقوق بشر همچون همیشه ساکت است و مظلومیت مردم بی دفاع همچنان باقی می ماند.

به گفته این شهروند مازندرانی، باید مسلمانان جهان در برابر این توطئه ها و ترورها بایستند و متحدانه سایه ظلم را بخشکانند.

 راهپیمایی مردم بهشهر در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و اعلام انزجار از توطئه های مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیسم برگزار و مرد و زن غیور بهشهر در مقابل این کودک کشی ها و مظلوم کشی ها واکنش نشان دادند.

نمازگزاران نماز جمعه بهشهر امروز جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه از مصلی آیت الله جباری (ره) ، به سمت پارک ملت برگزار و مردم ولایتمدار بهشهر فریاد برائت از مزدوران و تروریست ها را سر دادند.

*  اقدام جنایتکارانه در گلزار شهدای کرمان اقدامی ضدبشری بود

قادری یکی از شهروندان بهشهری هم به خبرنگار فارس گفت: اقدامات ضد بشری که در کرمان رخ داد، بزرگترین جنایات در کشتن انسانهای بیگناه بویژه زنان و کودکان بوده است که در ادامه کشتار مردم بی گناه در غزه و دیگر کشور های جهان به دست تروریست ها اتفاق افتاد.

وی افزود: امروز همگام با مردم سراسر کشور آمدیم تا یک صدا و محکم تداوم چنین اقدامات جنایاتکارانه ای را محکوم نموده و اعلام کنیم که گروه های ضد بشری و ضد دین باید برچیده شوند.

این شهروند گفت: کشتن مردم بی دفاع در هر کجای دنیا ظلم آشکاری است که نباید در برابر آن ساکت بنشینیم و کشتن مردم بی دفاع در گلزار شهدای کرمان، ظلم آشکار و بی رحم ترین کشتار است که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد و باید سرکرده های این عمل ناپسند و زشت مجازات شوند.

به گزارش فارس، چهارشنبه ۱۳ دی ماه همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، شاهد اقدام کور تروریست‌ها و انفجار چندین بمب در بین جمعیت حاضر در این مراسم که در زادگاه وی و مزار شهدای شهر کرمان بودیم که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از یکصد انسان بیگناه و مجروح اعم از زن و مرد و کودک و جوان شد.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627660

مهمترین اخبار ایران و جهان: