نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:54

حضور باشکوه دانشگاهیان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دانشگاهیان سمنان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دانشگاهیان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهیدان، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که بیانگر تجلی اراده ملت ایران در تحقق آرمان‌های به‌حق خود است، را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد:‌ فجر انقلاب، بی‌تردید فصل نوینی در تاریخ اجتماعی و سیاسی ایران اسلامی رقم زد که یادآور پایمردی ملت ایران در تحقق استقلال، آزادی، ایستادگی و مقاومت برابر استبداد و استکبار جهانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: یوم‌الله ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی است تا به یاد داشته باشیم این انقلاب ثمره خون شهیدان گران‌قدری است که به برکت فداکاری آنان، این کشور از امنیت و استقلالی بی‌بدیل بهره‌مند ‌است و ضرورت دارد تا از این امانت به‌خوبی پاسداری شود.

قدس گفت: به‌واقع، عزت ایران اسلامی امروز حاصل ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است که امام خمینی (ره) مشروعیت این نهضت را به پشتوانه مردمی رقم زدند؛ موضوعی که قبل از انقلاب مفهومی نداشت و این عزت در ساختاری همچون مردم‌سالاری دینی معنا پیدا کرد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و ارتقای خدمات حوزه سلامت در کشور و به‌تبع آن در استان سمنان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و به‌عنوان دانشگاهی مردمی و اجتماعی می‌کوشد در راستای تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت‌های جامعه حرکت کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک مجدد ایام فرخنده دهه فجر به ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از فرهیختگان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

پایان پیام/74001/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668016

مهمترین اخبار ایران و جهان: