نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 23:03

دشمن قصد جدایی جوانان و مجالس روضه را دارد

اصفهان - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: دشمن قصد دارد بین مجالس اهل‌بیت و جوانان و نوجوانان ما فاصله ایجاد کند و ما باید این مجالس را باحضور جوانان تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی شامگاه پنجشنبه در اولین جلسه موکب داران اربعین حسینی در استان اصفهان اظهار داشت: به اذعان کارشناسان غربی برای وارد کردن ضربه به نظام و انقلاب اسلامی، ابتدا باید به خانواده ایرانی، بعد از آن به آموزش و پرورش و مسائل تربیتی و در نهایت به قهرمانان و اسطوره‌های ایران و انقلاب اسلامی ضربه زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: طبق برنامه‌ریزی دشمن، در خانواده زن را تخریب می‌کنند تا شالوده خانواده از هم پاشیده شود؛ در آن زمان هر اقدامی که خواستند را می‌توانند در ایران به سر انجام برسانند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن آندلسی کردن ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود به دنبال حیا زدایی از جامعه اسلامی ماست.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد در موضوع آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان این کشور را آن‌طور که خودش می‌خواهد تربیت کند و می‌گوید نباید اجازه بدهیم پدر و مادر و روحانیت نوجوانان و جوانان این کشور را تربیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند جوانان و نوجوانان ایرانی از مسجد و مجالس حسینی دور شوند و از ارزش‌ها دینی و اخلاقی فاصله بگیرن تا بتوانند به کشور ضربه بزند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات دشمنان برای تخریب نظام و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: تخریب و فاسد کردن ستاره‌ها و قهرمانان ملی و یا ایجاد فاصله بین ستاره‌ها و جوانان و نوجوانان از جمله اهداف شوم دشمنان است.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: دشمن قصد دارد بین روضه، هیئت، مجالس اهل‌بیت (ع) و اربعین حسینی و جوانان و نوجوانان ما فاصله ایجاد کند و ما باید این مجالس را با حضور جوانان و نوجوانان تقویت کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287860

مهمترین اخبار ایران و جهان: