نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 17:49

ضرورت توجه به افزایش بهره وری درنقشه تحولی توسط دستگاه های اجرایی

اراک- استاندار مرکزی گفت: با توجه به اهمیت تحقق افزایش بهره وری، دستگاه‌های اجرایی این استان بهره‌وری را در اولویت نقشه تحولی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک با اشاره به راه اندازی ستاد ویژه انرژی‌های تجدید پذیر استان اظهار داشت: هدف راه اندازی این ستاد استفاده حداکثری از ظرفیت تولید انرژی‌های تجدید پذیر و پاک نظیر انرژی‌های خورشیدی است و استان مرکزی جایگاه مناسبی در خصوص تولید انرژی‌های تجدید پذیر دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت دادن صنایع به انرژی‌های تجدید پذیر بیان کرد: صنعتگران باید تشویق به ایجاد تولید انرژی‌های تجدید پذیر شوند، زیرا این مسیر هم برای آنها سودآوری دارد و هم آنها را از مشکلات کمبود برق رها می‌کند و این مهم در استان مرکزی با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت افزایش بهره وری در سطح استان گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان بهره‌وری را در اولویت نقشه تحولی خود قرار دهند.

مخلص الائمه با اشاره به آثار و برکات افزایش بهره وری افزود: راه نجات عقب‌افتادگی‌های گذشته که با نقطه مطلوب فاصله دارد، توجه به بهره‌وری است و باید برای تحقق آن برنامه ریزی داشت و در این راستا باید همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بسیج شوند.

وی خاطر نشان کرد: تجهیزات فرسوده نیز بر بهره‌وری تأثیرگذار است و ساماندهی این مهم با افزایش تولیدات و سرمایه انجام می‌شود و لذا باید به همه ابعاد افزایش بهره وری توجه ویژه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293316

مهمترین اخبار ایران و جهان: