نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:45

انتقام خون شهید سلیمانی گرفته می شود

بندرعباس - امام جمعه کیش با بیان اینکه ۹ دی ایستادگی مقتدرانه در دفاع از جمهوری اسلامی بوده، گفت: انتقام خون شهید سلیمانی گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره اظهار کرد: مردم در نهم دی ۱۳۸۸ با حضور در صحنه با اطاعت از ولی امر خود، فتنه ها را خاموش و ثابت کردند تابع رهبری و آرمان های شهدا و انقلاب هستند. مردم و مدافعان ارزش های نظام و اسلام در برحه های مختلف ثابت کرده اند که سختی ها را تحمل می‌کنند اما توهین به مقدسات را تحمل نمی‌کنند و برای حفظ ارزش های نظام و دین تا پای جان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه نهم دی روز حماسه ای است که ملت ولایی، انقلابی، متدین و بصیر به صحنه آمده و با اقتدار حمایت خود از جمهوری اسلامی را ثابت و این روز را به نمادی شاخص برای پیوند بین مردم با ارزش های دینی و انقلابی تبدیل کردند افزود: این روز که نقطه پایانی برای هشت ماه مناقشه خیابانی و ماجراجویی های سیاسی در داخل کشور و نقطه تثبیت و تقویت حمایت از قانون و آرای مردم با ظرفیت گفتمان انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام بی نیاز یادآور شد: دشمنان که با حضور مردم بصیرانه، خالصانه و مقتدرانه شکست خورده اند در فتنه جدید نیز با حمایت ها و رهبری های حکیمانه رهبری معظم انقلاب شکست خواهند خورد.

وی با تسلیت سومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید یک الگوی برای هر ایرانی و هر آزاده ای بوده چراکه به عنوان سرشناس ترین و قوی ترین فرمانده مبارزه با تروریست جهانی، در جهاد و و شهادت خود توانست استکبار جهانی را شکست دهد. ادامه راه این شهید مهمترین قدر شناسی از رشادت های این شهید بوده و انتقام از دشمنان اسلام و انقلاب همچنان یک اولویت برای ما است.

امام جمعه کیش با اشاره به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام راحل به رییس جمهور وقت شوروی و پیش بینی سقوط این ابر قدرت توسط امام خمینی (ره) اظهار کرد: بین پیش بینی زمانی بود که شوروی و استکبار به عنوان ۲ ابر قدرت جهانی مقابل دین اسلام ایستادگی می کردند و پیام صریح امام راحل باعث تعجب همگان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944016

مهمترین اخبار ایران و جهان: