نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 20:22

پروژه های دهه فجر در شهرستان کلاله ۲۸۳ شغل پایدار ایجاد می کند

گرگان- فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به افتتاح یا کلنگ زنی ۲۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله طی دهه فجر، گفت: این پروژه ها ۲۸۳ شغل پایدار ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۲۷ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان در دهه فجر امسال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار کلاله افزود: از مجموع طرح‌های این ایام ۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۹۵ میلیارد تومان و ۱۲۲ پروژه اقتصادی و تولیدی با هزینه ۱۳۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح های دهه فجر امسال کلاله که توسط ۱۹ دستگاه اجرایی شهرستان و همچنین بخش خصوصی انجام شده، برای ۲۸۳ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

شیبک افزود: در ایام دهه فجر امسال همچنین عملیات اجرایی لاین دوم پل ورودی شهر کلاله که از مطالبات دیرینه مردم این شهرستان است، با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر پروژه های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر کلاله، دولت و قرارگاه خاتم الانبیا هم طرح آبرسانی به ۹ روستای این شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دست اقدام دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005916

مهمترین اخبار ایران و جهان: