نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 16:33

انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور و حتی تاریخ بشریت است

زنجان-استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور و حتی تاریخ بشریت است و در سال‌های آینده سرعت پیشرفت و توسعه کشور شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی، گفت: بازخوانی تاریخی انقلاب اسلامی اهمیت زیادی دارد چون بسیاری فراموش کرده‌اند در کشور ما چه حکومت‌هایی مستقر بوده است.

وی ابراز داشت: کشور ما هر روز در حال هزینه دادن است و دشمن نیز همواره علیه کشور برنامه ریزی و توطئه می‌کند چون ما حرف متفاوتی می زنیم و تلاش می‌کنیم زیر سلطه نباشیم و در واقع استقلال سیاسی و اقتصادی داشته باشم.

استاندار زنجان گفت: با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید بازخوانی تاریخی و اعتقادی از آن داشته باشیم و این موضوع را جدی بگیریم.

افشارچی تاکید کرد: یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال مبانی اعتقادی قوی آن است.

وی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پشتوانه بسیار قوی اعتقادی دارد، افزود: تلاش می‌کنیم یک دوره سیر مطالعاتی در حوزه اعتقادات انقلاب اسلامی راه اندازی کنیم که گام اول آن در حوزه مفهوم آزادی شروع شده و تا ۲ روز آینده یک محتوای مناسب تولید و عرضه خواهد شد که جامعه هدف آن جوانان هستند.

استاندار زنجان تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌هایی اجرایی استان درخواست داریم در این مسیر کمک حال ما باشند و با توجه به اتفاقات اخیر و گسست‌های ایجاد شده در میان نسل جوان جامعه این بازخوانی امری ضروری است.

افشارچی گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور و حتی تاریخ بشریت است و در سال‌های آینده سرعت پیشرفت و توسعه کشور شتاب بیشتری می‌گیرد و باید از تمامی ابعاد خودمان را برای آن آماده کنیم.

وی یادآورشد: با گذشت ۴۴ سال از انقلاب نباید دچار روزمرگی شویم و نعمت انقلاب اسلامی را فراموش کنیم هرچند سختی‌ها و ناملایمات به دلایل مختلف از قبیل فشارهای بیرونی وجود داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013216

مهمترین اخبار ایران و جهان: