نیوز سیتی!
10 آذر 1401 - 14:35

پرستاران رزمندگان بی ادعای جبهه سلامت کشور هستند

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پرستاران طلایه‌داران تندرستی و رزمندگان خط مقدم جهاد سلامت هستند که عظمت کار آنها در دوران کرونا خودنمایی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک‌شاهکوهی ظهر پنجشنبه در دیدار با مسوولان و پرستاران بیمارستان پنج آذر گرگان اظهارکرد: پرستاران به عنوان طلایه‌داران تندرستی، رزمندگان خط مقدم جهاد سلامت هستند، این قشر شریف و بی‌ادعا، مایه فخر و مباهات جامعه پزشکی هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تبریک سالروز میلاد پرستار دشت کربلا، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، پرستاران را طلایه‌داران تندرستی و رزمندگان خط مقدم جهاد سلامت توصیف کرد و از متولیان حوزه سلامت خواست که موجبات اقناع و خرسندی این قشر خدوم را فراهم آورند.

وی گفت: زحمات مخلصانه‌ای که جامعه پرستاری متحمل می‌شوند از دید مردم قدرشناس پنهان نیست و پرستاران جایگاهی والا در افکار عمومی دارند.

ملک شاهکویی اضافه کرد: عملکرد پرستاران به ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا برگ زرینی در تاریخ نظام سلامت است و مهربانی و فداکاری آنها در روزهای دشوار برای همیشه در اذهان مردم قدرشناس استان خواهد ماند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بدون شک، زبان از وصف تلاش‌های مخلصانه شما پرستاران قاصر است و هیچ پاداشی جز شفاعت حضرت زینب (س) جایگزین از جان گذشتگی و رشادت‌های آنها نخواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 891616

مهمترین اخبار ایران و جهان: