نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 10:06

۱۲۰ طرح ورزشی هرمزگان آماده افتتاح در سفر رئیس جمهور است

استاندار هرمزگان از ۱۲۰ طرح ورزشی هرمزگان آماده افتتاح در سفر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه یکشنبه در دیدار با اسلام جاهدی ورزشکار عضو تیم ملی قایقرانی معلولان ایران در رشته کایاک و کانو و دارنده مدال طلای بازی های پارآسیای، اظهار کرد: ۱۲۰ طرح ورزشی در حوزه های مختلف آماده افتتاح برای سفر رییس جمهور به این استان است. 

وی افزود: دولت به توسعه ورزش به‌ویژه در حوزه قهرمانی اعتقاد ویژه‌ای دارد و این اعتقاد را در عمل با حمایت از ورزشکاران نشان داده است. 

استاندار هرمزگان با بیان این که در دولت سیزدهم گام‌های بلندی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی برداشته شده است و در این راستا همزمان با سفر رییس جمهور به استان حدود ۱۲۰ طرح ورزشی شامل سالن‌، زمین چمن و استخر در استان به بهره‌برداری خواهد رسید، تاکید کرد: بحث اشتغال ورزشکاران به ویژه ورزشکاران مدال‌آور را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم این دغدغه آنان نیز در این دولت حل و فصل شود. 

دوستی خاطرنشان‌کرد: شاد کردن دل ملت ایران و به اهتزار درآوردن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران را نمی‌توان با مادیات ارزش‌گذاری کرد اما به هر صورت وظیفه داریم آیین تجلیل از مدال‌آوران مسابقات آسیایی را برگزار کنیم که در حال برنامه‌ریزی‌های نهایی است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593116

مهمترین اخبار ایران و جهان: