نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 23:14

راهپیمایی دانش‌آموزان با دست‌سازه‌های استکبارستیزی

مسؤل سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان با بیان اینکه روز ۱۳ آبان ضمن راهپیمایی رویداد دست‌سازه‌های استکبارستیزی را در برنامه داریم از برگزاری پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در اعتراض به کودک‌کشی اسرائیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کاظم مظاهری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه، اظهار کرد: در حملات رژیم صهیونسیتی بیش از ۷ هزار فلسطینی شهید شدند که عمدتاً کودکان و زنان هستند که فاجعه قرن است.

وی شعار هفته بسیج دانش‌آموزی را «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» عنوان کرد و با اشاره به اجرای برنامه "لاله‌های روشن" در این هفته افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در مدارس با رویکرد پرسش و پاسخ پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی همدان از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: یک کاروان دانش‌آموزان نخبه دختر برای شرکت در برنامه خادمین الشهدا نخبه به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی "زنگ گفت‌وگو در مدارس" ادامه داد: در این برنامه، کارشناسان به شبهات دانش‌آموزان در راستای تحقق جهاد تبیین پاسخ می‌دهند.

مظاهری با تاکید بر اینکه روز ۱۳ آبان ضمن راهپیمایی رویداد دست‌سازه‌های استکبارستیزی را در برنامه داریم افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها، پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» ویژه دانش‌آموزان ابتدایی است که در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، عروسک به دست در تجمع شرکت می‌کنند.

وی به سخنرانی دانش‌آموزان بسیجی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها در روز ۱۲ آبان اشاره کرد و گفت: پویش «حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم نیز برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی همدان بیان کرد: برنامه‌ها با رویکرد امیدآفرینی، نشاط‌آفرینی و هویت ملی در مدارس و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555860

مهمترین اخبار ایران و جهان: