نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 12:22

انهدام ۲ باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۹۳۵ کیلوگرم مواد افیونی و انهدام ۲ باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس در استان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهر کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان های "ایرانشهر و خاش" با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت ۲ باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در مرکز استان و شهرستان های موصوف که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند، به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان شناسایی و بطور هماهنگ و همزمان در قالب تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار، منطقه مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

جلیلیان بیان داشت: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان در مجموع یک ۹۳۵ کیلوگرم مواد افیونی شامل تریاک و حشیش کشف، تعداد ۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر و تعداد ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری اعضای این باندهای قاچاق ادامه دارد، با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

پایام پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569360

مهمترین اخبار ایران و جهان: