نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 22:21

مربی مس رفسنجان: استثنایی فوتبال بازی کردیم

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ما ۳۰ منتظر محمد در تیم داریم، بازیکنان خوبی داریم که به صلاح‌دید کادرفنی از آن‌ها بیشتر استفاده خواهد شد، باید شرایطی باشد که بازدهی خوبی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: به تیم ذوب‌آهن خداقوت می‌گویم، شاهد یک بازی درگیرانه بودیم، بازیکنان ما بیش از توان خود انرژی گذاشتند و بخشی از بازی نیز به شطرنج مربیان مربوط بود.

وی افزود: تعویض‌های ۲ تیم کاملا تاکتیکی بود، ما استثنایی بازی کردیم، یک برد و ۳ امتیاز شیرین را به دست آوردیم که به هواداران خود تقدیم می‌کنیم، از هواداران خود که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنیم و تشویق‌‌های آن‌ها به ما انرژی داد.

سرآسیایی تصریح کرد: نیمه اول باب میل ما بود، تیم ما یک سیر تکاملی را دنبال می‌کنیم اما هنوز به تکامل کامل نرسیدیم، با تمرینات خوبی که داشتیم یک برد شیرین را کسب کردیم، عیار تیم ما این نیست و باید بهتر از این هم بازی کنیم، قطعا رو به جلوتر خواهیم رفت و سیر تکاملی ما کامل خواهد شد.

مربی تیم مس در مورد روند سینونسی این تیم خاطرنشان کرد: این تیم در ابتدای فصل بازسازی شد و سیستم جدی برای آن در نظر گرفته شده است، ممکن است در این مسیر امتیازاتی را از دست دادیم که از نظر فوتبالی باید آن‌ها را کسب می‌کردیم؛ مقابل اراک، استقلال و ذوب‌آهن روند خود را ادامه دادیم و توانستیم ۲ برد از این ۳‌ بازی کسب کنیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن فوتبال خوبی بازی می‌کند و به هیچ حریفی در اصفهان باج نمی‌دهد، ما ۳۰ منتظر محمد در تیم داریم، بازیکنان خوبی داریم که به صلاح‌دید کادرفنی از آن‌ها بیشتر استفاده خواهد شد، باید شرایطی باشد که بازدهی خوبی وجود داشته باشد.

سرآسیایی در رابطه با حضور ربیعی در ذوب‌آهن و انگیزه بازیکنان مس برای این دیدار خاطرنشان کرد: این موضوع قطعا تاثیرگذار بود، ربیعی ۴ سال مربی موفق مس بوده است و کار‌های خوبی انجام داده است، بازیکنان دندان خود را فشار می‌دهند تا در مقابل مربی قبلی خود عملکرد خوبی داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545716

مهمترین اخبار ایران و جهان: