نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 14:16

ارائه ۹۶۰ خدمت عمرانی و مسکن به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ایلام گفت: در سال جاری مجموعا ۹۶۰ خدمت عمرانی و مسکن به مددجویان کمیته امداد استان ارائه می‌شود.

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، ظهر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال جاری در مجموع  ۹۶۰ خدمت عمرانی و مسکن به مددجویان کمیته امداد استان ارائه می شود.

وی افزود: این خدمات شامل ساخت و خرید مسکن، تعمیرات کلی و جزئی مسکن، احداث فضاهای جانبی شامل: حمام، سرویس بهداشتی و گازکشی است.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: برای انجام این ۹۶۰ خدمت مسکن، در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: امسال در زمینه کمک به ساخت و خرید مسکن ۱۵۴ مورد هدف گذاری شده که با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه انجام می شود که جهت انجام این خدمات ۱۳۸ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مرادی اضافه کرد: در زمینه کمک به احداث فضاهای جانبی شامل حمام، سرویس بهداشتی، دیوار و محوطه سازی و لوله کشی گاز هم ۴۵۴ مورد در نظر گرفته شده که اعتبار این خدمات نیز حدود ۶۵ میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: همچنین بر اساس برنامه هدف گذاری شده قرار است تا پایان سال، ۳۵۳ مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن برای مددجویان استان انجام شود که در این زمینه نیز ۴۷ میلیارد ریال اعتبار هدف گذاری شده است.

وی در پایان اشاره کرد: مشکل اصلی خانواده های مددجوی فاقد مسکن در استان نداشتن زمین بوده که چنانچه این خانواده ها صاحب زمین شوند کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن و دستگاه‌های دیگر برای صاحب مسکن شدن این خانواده ها همکاری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کل جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان ۲۸ هزار خانوار می باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564516

مهمترین اخبار ایران و جهان: