نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 20:04

سردار حاجیان: 5 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 2 خودرو توقیف شد

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه 28 آذرماه گفت: 2 باند قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه منهدم و 121 کیلوگرم تریاک و شیشه از آن‌ها کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه 28 آذرماه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای 2 باند، قصد انتقال محموله‌های مخدر از استان‌های شرقی کشور به کرمانشاه رادارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای هر 2 باند شناسایی شده و طی عملیات‌هایی جداگانه در ورودی شهر کرمانشاه آن‌ها را متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص کشفیات از این باند تصریح کرد: در این بازرسی‌ها مجموعاً 121 کیلوگرم مواد مخدر شامل 105 کیلو تریاک و 16 کیلوگرم شیشه به همراه 3 قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه کلت کشف و 5 عضو باند دستگیر شدند.

* کشف بیش از 2600 کیلوگرم مواد مخدر در استان از ابتدای سال

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا 28 آذر بالغ‌بر 2 تن و 665 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و 32 باند توزیع مواد نیز متلاشی‌شده است.

وی با اشاره به دستگیری 182 قاچاقچی در استان با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یادآوری کرد: در این راستا 4 هزار و 523 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و 5 هزار و 677 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شده‌اند.

سردار حاجیان همچنین از کشف 18 قبضه اسلحه از قاچاقچیان مواد مخدر، تخریب 9 واحد محل عرضه مواد و پلمب 305 واحد دیگر خبر داد و گفت: آن‌هایی که در این وادی قدم می‌گذارند بدانند دستبند سرد پلیس در انتظارشان خواهد بود و حتماً به سزای عملشان می‌رسند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609816

مهمترین اخبار ایران و جهان: