نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 12:35

بسیج دانشجویی درمانی برای خنثی سازی دروغ‌های دشمن بیابد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن با حجم فروانی از دروغ‌ها در رسانه‌ها به دنبال اهداف شوم خود است و پرسش اینجاست که چرا طی این سال ها نتوانسته‌ایم علاجی برای آن خنثی کردن این دروغ ها داشته باشیم تا مردم آن را باور نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با رئیس بسیج دانشجویی کشور اظهارداشت: تفکر بسیج یک جریان سالم انسانی و اسلامی است و در همه قشرها این تفکر می تواند وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که بیش از ۴۰ سال است که انواع فتنه ها توسط ایادی استکبار علیه این مردم انجام می شود آن هم با خسارات زیان بار بسیار تصریح کرد: دشمن با حجم فروانی از دروغ ها در رسانه ها به دنبال اهداف شوم خود است و پرسش اینجاست که چرا طی این سال ها نتوانسته ایم علاجی برای آن خنثی کردن این دروغ ها داشته باشیم تا مردم آن را باور نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور گفت: متأسفانه در این اغتشاشات مدعی ها طلبکار در آمدند و حدود ۱۰۰ نفر از بهترین ها را به بدترین وجه شهید کردند و آسیب های اقتصادی فروانی به کشور زدند.

همچنین طی مدت کوتاهی ۱۷ هزار دورغ را بیان کردند و هر چند بیش از ۴۰ سال استکه این دروغ ها را تجربه کرده ایم ولی باز هم نتوانسته ایم راهکاری پیدا کنیم که مردم را نسبت به آن حساس سازیم. 

آیت الله عبادی افزود: بسیج باید طرحی داشته باشد تا آنچنان که مقام معظم رهبری در بحث تبیین تأکید جدی دارند مردم قبل از باور دروغ های دشمن آن را کارشناسی کرده و برایشان روشن و واضح باشد که دشمن بر پایه دروغ می خواهد به اهداف پلیدش برسد.

وی ادامه داد: متأسفانه این مسئله را هنوز نتواسته ایم حل کنیم و همواره آسیب پذیر هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به اهمیت بسیج دانشجویی اشاره کرد و افزود: اساس کار دانشگاه ها دانش بنیان بودن است بنابراین باید بسیج دانشجویی طرحی دانش بنیان برای رفع این مشکل و معضل در کشور ارائه دهد تا همچنان نگران دروغ پردازی های دشمن نباشیم.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538560

مهمترین اخبار ایران و جهان: