نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 15:35

آرزوی مشترک تمام جریان‌های ضد انقلاب، براندازی انقلاب بود

تایباد ـ مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی گفت: آرزوی مشترک جریان ضد انقلاب، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، البته آرزوی ورشکسته‌های سیاسی هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا جوانشیری ظهر پنجشنبه در گردهمایی علمای تسنن و تشیع شهرستان تایباد که با حضور ۲۰۰ نفر از علمای فریقین در سالن قدس تایباد برگزار شد، اظهار کرد: در این چهار ماهه اخیر، آرزوی مشترک جریان ضد انقلاب، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، البته آرزو بر ورشکسته‌های سیاسی، سلبریتی های عاشق گرین کارت و سلطنت طلب‌های مزدور عیب نیست، اما باید بدانند این آرزو را باید به گور ببرند.

مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی افزود: نکته جالب اینجا است که لیدری این جریان را رئیس جمهور مفلوکی است که در کنفرانس‌های خبری با چهار طرف دست می‌دهد و عجیب اینجاست به این فرد امید بستند که «ایران را آزاد کند»، در حالی که مردمِ عاشق اسلام، قرآن و پیامبر اسلام (ص) مانع تحقق این ارزو و امید هستند.

وی تصریح کرد: برخی با امید به بایدن و آرزوی رجعت به دوره ترامپ هستند در حالی که تمدن پوشالی آنان دیگر هیچ جایگاهی ندارد، ما بر سر عهدی که با امام (ره) خود و شهدای والامقام خود بستیم، هستیم و هرجا مستضعفی صدای ناله او بلند شود، انقلاب اسلامی در کنار او به حکم‌مسلمانی هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029860

مهمترین اخبار ایران و جهان: