نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 12:57

دو برابر شدن تولید در شرکت ملی سرب و روی ایران

مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران از دو برابر شدن تولید روی در این در واحد تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید سلطانیانی روز پنجشنبه در جشن کارگری آیین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در شرکت  ملی سرب و روی ایران برگزار شد، با بیان اینکه سرب و روی از صنایع مادر استان زنجان است، اظهار داشت: در حال حاضر میزان تولید شرکت ملی سرب و روی ایران روزانه ۲۰ تا ۲۵ تن است و انشالله تلاش داریم این تولید را در سال آینده به دو برابر و به بیش از ۴۵ تن برسانیم.

سلطانیانی به تلاش همه مدیران و کارگران این شرکت در مقابله با تحریم های دشمنان افزود: کارگران و تلاشگران این شرکت تلاش می‌کنند تا با افزایش تولید سهمی در خنثی سازی تحریم‌های دشمنان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران با درخواست از مدیران و مسوولان در راستای رفع مشکلات شرکت گفت: امیدواریم با همت مدیران و مسوولان اجرایی و قضایی استان مشکلات شرکت در راستای کمک به تولید و اشتغال برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۴ پروژه عمرانی، محیط زیستی، تولیدی و فنی در این مجموعه عملیاتی شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی در دست اجرا است، گفت: این شرکت نماد صنعت سرب و روی استان است.
در ادامه علیرضا فیروز فر، شهردار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که ملت ایران در فجر انقلاب شادی می کنند و این ویژگی منحصر به فرد که همانا مردمی بودن انقلاب است در هیچ جای جهان وجود ندارد، اظهار داشت: مردم بودن ویزگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران است که در هیچ انقلابی وجود نداشته و ندارد.
شهردار زنجان با بیان اینکه معمولا انقلاب های مختلف توسط طیفی خاص صورت می گیرد اما انقلاب اسلامی با مشارکت و حضور آحاد ملت ایران صورت گرفته است، تصریح کرد: در این مدت مروم پای کار انقلاب بوده و در حفط آن از هیج تلاشی دریغ نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه خدمات نظام و انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست  افزود: در استان زنجان از ۹۰۰ روستا قبل از انقلاب فقط ۶ روستا برق داشت، اما امروز به نعمت انقلاب همه روستاها برق دارند و حتی بسیاری از روستاهای کم جمعیت نیز از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت یک ساله شورا   و شهرداری گفت: مدیران شهری یک سال است که کمر همت بسته و برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و الحمدالله تلاش شده در یک سال گذشته تا مطالبات مردم رفع شود.
فیروز فر، رفع مشکلات معابر و سبزه میدان و معبر پادگان را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که در این مدت اتفاق افتاده است، افزود: پروژه سبزه میدان قرار است در روزهای آتی افتتاح شود.
وی به اضافه شدن ۱۰۲ دستگاه اتوبوس جدید برای خدمت به مردم زنجان اشاره کرد و گفت: این اتوبوس‌ها به مرور وارد ناوگان حمل و نقل شهری خواهد شد.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029416

مهمترین اخبار ایران و جهان: