نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:56

امام جمعه اراک: مردم با تمام وجود از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مردم با تمام وجود از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند، گفت: امام خمینی(ره) با پشت کردن به قدرت‌های جهانی، کارآمدی اسلام ناب محمدی(ص) را به رخ جهانیان کشاند و ملت ایران نیز فردا بصیرت خود را به رخ دشمنان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی روز جشن ملی استقلال و آزادی از دستان استعمار و استثمار است که باید قدردان این نعمت بود.

وی تصریح کرد: در بهمن 57 ملت ایران پس از سال‌ها ظلم و ستم شاهنشاهی با عنایت خدا از ستم رهایی یافت و ثابت شد دست قدرت خداوند مافوق همه دست‌هاست.

امام جمعه اراک با بیان اینکه به خواست خدا آوازه امام خمینی(ره) در جهان بپیچد و همه رسانه‌های جهانی بلندگوی نهضت و انقلاب و امام راحل شدند، بیان کرد: انقلاب ایران انقلابی برگرفته از قیام عاشورا بود و امام با هدایت حسین گونه خود این انقلاب را به ثمر رساند.

دری نجف آبادی ادامه داد: در طول ماه‌های اخیر توطئه دشمنان با هوشیاری مردم شکست خورد و قطعا فردا در راهپیمایی 22 بهمن  بار دیگر ملت ایران درس اقتدار و شوکت اسلامی را زمزمه خواهند کرد و نشان می‌دهند همچنان پای خون شهدای خود ایستاده‌اند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم با تمام وجود از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند، گفت: امام خمینی(ره) با پشت کردن به قدرت‌های جهانی، کارآمدی اسلام ناب محمدی(ص) را به رخ جهانیان کشاند و ملت ایران نیز فردا بصیرت خود را به رخ دشمنان می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به پیشرفت های ایران افزود: این پیشرفت‌ها باید به درستی به همگان بازگو شود.

به گزارش فارس اشاره به  تحویل منزل مسکونی سیل زدگان آهنگران، زلزله خوی و ... از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031760

مهمترین اخبار ایران و جهان: