نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 20:15

سیره شهدا بهترین الگو برای رسیدن به حیات طیبه است

اراک-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سیره شهدا بهترین الگو برای رسیدن به حیات طیبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی عصر دوشنبه در روز گرامیداشت شهدا اظهار کرد: در جامعه برخی واژه‌ها از یک قداست و اعتباری برخوردار هستند و عموم مردم به چشم دیگری در خصوص این واژه‌ها قضاوت می‌کنند که یکی از این واژه‌ها واژه شهید است که از همه افضل است و در نزد پروردگار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بهترین الگو شهدا هستند تصریح کرد: سیره شهدا برای همه افراد و همه طیف‌ها مؤثر است، شهید نزد خدا ارزش بالایی دارد و امتیازات بزرگی دارد که یکی از این امتیازات حق شفاعت است.

کریمی بیان کرد: باید در مجالس شهدا زنگارها را دور ریخته و دل را صفا دهیم تا همانند شهدا رستگار شویم، همت شهدا بلند بود و بنده این دنیا نشده و بنده خدا شدند و آنچه خدا گفت را انجام دادند.

وی ادامه داد: شهدا با مجاهدت و از خودگذشتگی، حیات طیبه، استقلال، امنیت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران را رقم زدند و شهیدان، مشعل هدایت‌بخش و سرمایه بزرگ کشور هستند. فرهنگ شهیدان و شهادت طلبی امروز کشور را در میدان‌های پرخطر و پر تهدید نجات داده و مسیر پیشرفت و آینده درخشان را در گام دوم فراهم کرده و باید این فرهنگ همواره زنده و گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی، ترویج یاس و ناامیدی و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور در ابعاد مختلف هستند، گرامیداشت، ترویج و توسعه و فرهنگ شهدا یک رسالت و تکلیفی خطیر و البته جهاد مقدس است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091260

مهمترین اخبار ایران و جهان: