نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 11:08

۱۳ موزه گلستان آماده میزبانی از گردشگران/ ۱۸ هزار اقامت ثبت شد

گرگان- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت که ۱۳ موزه فعال در استان آماده میزبانی از گردشگران و مسافران هستند.

یاسر قندهاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور دستگاه‌های عضو و با حضور استاندار برگزار شده و همچنین کمیته‌های چهارده گانه و کمیته های شهرستانی شکل گرفته و برگزاری برنامه های مختلف بررسی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: برپایی نوروزگاه های شهرستانی و استانی و جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

وی بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی در ۱۴ شهرستان استان برنامه ریزی شده که بخشی از آن برپا و بخشی هم در حال آماده سازی است.

قندهاری متذکر شد: ۱۳ موزه فعال در استان آمادگی میزبانی از گردشگران و مسافران را دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان بیان کرد: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان هماهنگی با همه تأسیسات گردشگری برای خدمات دهی به مسافران و رعایت شئونات اسلامی انجام شده است.

وی از تشدید نظارت‌ها بر مراکز اقامتی خبر داد و گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون ۱۸ هزار نفر اقامت در تاسیسات گلستان به ثبت رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098716

مهمترین اخبار ایران و جهان: