نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 22:30

ترافیک در محورهای مواصلاتی اصلی استان سمنان نیمه سنگین است

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک در محورهای اصلی استان به خصوص راه های مواصلاتی از مشهد به سمت تهران، نیمه سنگین اما روان است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ترافیک در محورهای اصلی استان سمنان نیمه سنگین است، بیان کرد: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان به خصوص مسیرهای بازگشت زائران از مشهد به سمت تهران نیمه سنگین اما روان است.

وی با بیان اینکه ورودی و خروجی شهرهای استان سمنان نیز با ترافیک روبرو است، افزود: همزمان با موج بازگشت زائران رضوی در ابتدای ماه رمضان، محورهای خروجی سمنان به سمت تهران، با ترافیک نیمه سنگین روبرو است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن تاکید بر پرهیز از شتاب زدگی از سوی رانندگان، بیان کرد: دوری از سرعت غیر مجازو همچنین استراحت ۱۵ دقیقه‌ای به ازای هر ۹۰ دقیقه رانندگی دو توصیه مهم پلیس راه به مسافران نوروزی است.

بزرگی همچنین با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان باز هستند و تردد در آنها برقرار است، گفت: روز قبل برخی محورها شامل شهمیرزاد به چاشم و خطیرکوه و محور شهمیرزاد به فولاد محله به دلیل بارش برف و کاهش خطرهای احتمالی مسدود بود که با مجاهدت راهداران بازگشایی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1106816

مهمترین اخبار ایران و جهان: