نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 16:25

دستگاه های اجرایی به وظایف خود در خصوص راهیان نور عمل کنند

سنندج - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در زمینه یادمان‌ها برای استان‌ها دستگاه‌های معین انتخاب شده و باید دستگاه‌ها وظیفه کاری خود را به درستی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان روز شنبه در جلسه شورای پشتیبانی راهیان نور کردستان در سنندج، اظهار داشت: سهمیه استان برای اعزام زائران به مراسم سالگرد ارتحال امام ۳ هزار نفر بود و بعد از پنج سال توقف، اعزام زائران کردستانی در سال جاری با برنامه‌ریزی بسیار مناسبی انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه استان کردستان هم میزبان کاروان‌های راهیان نور است و هم اعزام کننده دارد این مهم در راستای توسعه فرهنگی و اقتصادی استان بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

سردار حسینی افزود: در زمینه یادمان‌ها برای استان‌ها دستگاه‌های معین انتخاب شده و باید دستگاه‌ها وظیفه کاری خود را به درستی انجام دهند چرا که در دسترسی به برخی از یادمان‌ها مشکلات کوچک اما تأثیرگذار در برخی زمینه‌ها همچون وضعیت جاده نامناسب وجود دارد.

وی اذعان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت نیز امری مهم است و پیشرفتی که در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته را برخی‌ها آگاه نیستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از عدم همراهی اداره محیط زیست استان در خصوص ایجاد نمازخانه در یادمان شهدای مریوان انتقاد کرد و گفت: مقابله با ساخت نمازخانه در یادمان دریاچه زریوار قابل تأمل است چرا که شایسته نیست که در یادمان شهدای مریوان در دریاچه زریوار نمازخانه‌ای وجود نداشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275416

مهمترین اخبار ایران و جهان: