نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 14:41

۵ نفر از اراذل ری به اتهام محاربه راهی زندان شدند

۵ نفر از اراذل و اوباش که با قمه اقدام به قدرت‌نمایی و گردن‌کشی در محله باروت‌کوبی شهرری کرده و موجب برهم زدن آسایش اهالی منطقه شده‌ بودند، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با حکم قضایی راهی زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، شنبه بیست و سوم اردیبهشت‌ماه 1402، نزاع و درگیری دسته‌جمعی با سلاح سرد در محله باروت‌کوبی شهرری باعث ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان این محله شد.

سرهنگ ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در این باره اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد، بلافاصله ماموران کلانتری 131 به محل اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور ماموران کلانتری شهرری در محل، مشاهده شد که تعدادی از اراذل دارای سطح، با استفاده از سلاح سرد قمه اقدام به درگیری و عربده کشی کرده که موجب برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده‌اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با حضور به‌موقع پلیس و شلیک چند تیر هوایی، عوامل اصلی درگیری دستگیر شدند که علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کردند، همچنین 3 قبضه سلاح سرد قمه از آنان کشف شد.

تسریع رسیدگی به پرونده اراذل باروت‌کوبی

محمدمهدی رحیمی، دادستان شهرستان ری نیز با اشاره به دستگیری دو گروه از اراذل و اوباش شناخته شده محله باروتکوبی شهرری بیان کرد: در جریان درگیری اراذل و اوباش محله باروتکوبی با توجه به اهمیت موضوع و نیز اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش اهالی، 10 نفر دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده تسریع شد.

وی گفت: در این پرونده به دلیل مشارکت در منازعه منجر به جرح، ۵ نفر راهی زندان، 3 نفر بازداشت موقت و 2 نفر با قید وثیقه آزاد شدند.

دادستان شهرستان ری خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و گردن‌کشی کرده و امنیت مردم را به خطر انداختند، به اتهام محاربه راهی زندان شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211516

مهمترین اخبار ایران و جهان: