نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 15:06

فتح خرمشهر الگوی پیروزی در سایر عرصه‌ها باشد

یک فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عملیات فتح خرمشهر باید الگویی برای پیروزی در سایر عرصه‌ها باشد گفت: ایران دست برتر را در منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار مهدی صدیق ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: پیروزی‌ در خرمشهر یکی از بزرگترین عملیات‌های نظامی جمهوری اسلامی بود که نصرت الهی در آن تحقق یافت و این حادثه باید الگویی برای سایر پیروزی‌های ما در آینده باشد.

وی افزود: دشمن برای نابودی اسلام و حذف تعالیم اسلامی جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کرد اما با مقاومت قاطع مردم روبرو شد که با ایمان در برابر آنها ایستادند و خداوند هم پاداش مقاومت آنان را در آزادسازی خرمشهر عنایت کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن امروز دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود که ارزش‌های والایی چون اعتماد به نفس و ایمان به نصرت الهی را در کشور زنده کرد و امروز دشمن دنبال از بین بردن این ارزش‌هاست.

وی افزود: دشمنان همواره با ترفندها و اقدامات مختلف درصدد نابودی انقلاب اسلامی بوده‌اند ولی همیشه در مقابل اراده ملت ایران اسلامی شکست خورده‌اند.

صدیق اظهار کرد: در ابتدای انقلاب، دشمنان با پیشرفته‌ترین تجهیزات از صدام علیه جنگ با ایران حمایت کردند ولی ملت ما با دست خالی در مقابل آنان ایستادگی کرده و پیروز شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر افزود: در عملیات عظیم الی بیت‌المقدس ضربه‌های زیادی به دشمن وارد شد و رزمندگان غیور کشور حماسه‌ای فراموش‌نشدنی آفریدند که ابهت قدرت‌های بزرگ را در هم شکست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری گفت: ما باید خرمشهرهای زیادی را در طول مسیر خود آزاد کنیم و هوشیار باشیم چون دشمن مدام در حال توطئه است و می‌خواهد ما را نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت کند.

وی با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی گفت: ما در برخی جاها دارای مشکل هستیم که باید این ضعف‌ها را برطرف کنیم اما باید بدانیم دشمن در پی ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است و نمی‌خواهد پیشرفت‌های به دست آمده  را ببینند.

سردار صدیق با بیان اینکه دشمنان به خوبی از قدرت ایران اسلامی خبر دارند اظهار کرد: مقاومت امروز در منطقه دست برتر را دارد و تعیین‌کننده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی گیر افتاده‌اند و منزوی شده‌اند که این مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقاومت است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و به یاری خدا خرمشهرهای دیگر را هم آزاد می‌کنیم و راه شهدا را ادامه می دهیم.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام از راه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌خواهند ارزش‌ها را هدف قرار دهند و از هیچ فتنه‌ای علیه ملت ایران مضایقه نخواهند کرد که در این برهه از زمان وظیفه ماست هوشیار باشیم و صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و نظام الهی جمهوری اسلامی را ترک نکنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235816

مهمترین اخبار ایران و جهان: