نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 17:04

انتقاد امام جمعه لواسانات از وضعیت راه های روستایی این منطقه

شمیرانات- امام جمعه محترم لواسانات با انتقاد از وضعیت راه های روستایی این منطقه گفت: از راهداری و استانداری می خواهیم به این موضوع ورود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لواسان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران اظهار داشت: پیشاپیش ۱۰ خرداد سالروز ولادت امام رضا (ع) را تبریک و تهنیت می‌گوئیم و امروز مراسم پرچم گردانی و خادم یاران آستان قدس رضوی هستیم.

ایمانی با انتقاد از وضعیت راه‌های روستایی لواسانات گفت: زمانی که همه خودشان را خدمتگزار مردم و نظام می‌دانند اما اداره راه به وضعیت راه‌ها رسیدگی نمی‌کند و از استاندار می‌خواهیم نسبت به این موضوع فکری کنند، چرا که شأن مردم، راه‌ها و جاده‌های به این شکل نیست.

امام جمعه لواسانات عنوان داشت: لواسانات منطقه گردشگری است و باید این موضوع به عنوان یک ظرفیت دیده شود و از آن بهره مند شد و زیرساخت‌های آن باید فراهم شود.

وی با اشاره به انتخاب شهردار لواسان بیان داشت: تعداد نیروهای شهرداری زیاد است و باید در این خصوص تمهیداتی صورت بگیرد و باید دلمان برای شهر و مردم بسوزد.

خطیب نماز جمعه لواسانات در خصوص شرایط کشور افزود: جامعه اسلامی باید عزیز باشد و عزت داشته باشد و مقابل دشمن منفعل نباشد و دیپلماسی ما نباید التماسی باشد وئ برای مذاکره التماس کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239460

مهمترین اخبار ایران و جهان: