نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 14:24

غیرت دینی عامل پایداری و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه پیروزی در جنگ تحمیلی به علت غیرت دینی رزمندگان و مردم بود، گفت: اکنون نیز همین عامل سبب پایداری و دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح چهار شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: غیرت نیروهای مسلح بارها و بارها به اثبات رسیده است و نمونه بارز آن در زمان دفاع مقدس مشاهده شد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در حقیقت در دوران دفاع مقدس این غیرت دینی بود که سبب پیروزی رزمندگان در جبهه حق علیه باطل شد.

وی افزود: اگر غیرت دینی وجود نداشت متجاوزان افزون بر تصرف خاک کشور ما، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را هم از بین می‌بردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری غیرتمندی دینی را شاخصه اصلی مردم، نیروهای مسلح و به ویژه ارتش دانست و تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی هم این غیرت دینی بود که سبب شد مردم آن دوران سخت و طاقت‌فرسا را تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون هم این غیرتمندی در برابر ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که سبب ماندگاری انقلاب اسلامی‌شده است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: اکنون هم مردم به طرق گوناگون غیرت دینی خود را در حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن به اثبات رسانده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اینکه مردم در برابر توطئه‌ها، بحران‌ها، تحریم‌ها و فشارهای مختلف محکم و استوار ایستاده و از خاک و میهن خود دفاع می‌کنند نشان‌دهنده غیرت دینی آن‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159616

مهمترین اخبار ایران و جهان: