نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 10:17

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعمال می شود

اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در کلانشهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در کلانشهر اصفهان اظهار داشت: محدودیت‌ها ️از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم‌ها اعمال می‌شود و از این رو اجازه توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه درشهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا داده نمی‌شود.

وی افزود: درصورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، میدان بسیج، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و…اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده به ویژه مهدیه رباط، چهارراه عسگریه ممنوع است، اضافه کرد: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های درنظر گرفته شده خودداری کنند، ادامه داد: موتورسیکلت سواران از کلاه ایمنی استفاده و به هیچ عنوان از بزرگراه تردد نکنند.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده، و پیش بینی وسایل حمل و نقل عمومی درخواست می‌گردد؛ شهروندان برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.

وی اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهیم از توقف‌های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای ایشان خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1136960

مهمترین اخبار ایران و جهان: