نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 18:08

انجام 350 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری سمنان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از انجام 350 بازدید نظارتی توسط کارشناسان از تأسیسات گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم‌زاده، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان عصر امروز در هشتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران بیان کرد: 350 بازدید نظارتی در 17 روز گذشته از تأسیسات گردشگری استان شامل هتل، رستوران بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و ... در استان سمنان انجام‌ شده است.

قاسم‌زاده افزود: این بازدیدها به ارائه 21 فقره تذکر به تأسیسات گردشگری منجر شده است.

وی از اقامت 104 هزار و 973 مسافر در مراکز اقامتی استان سمنان خبر داد و افزود: ایجاد خاطره خوش و رضایت در مسافران نوروزی از اهداف اصلی ستاد خدمات سفر است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 130 هزار و 991 مسافر نوروزی از جاذبه‌های استان بازدید کرده‌اند.

استاندار سمنان نیز گفت: امکانات و تجهیزات برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در استان سمنان تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ آماده استفاده است.

سیدمحمدرضا هاشمی افزود: استان سمنان در بحث تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید، ظرفیت‌های مطلوبی دارد که باید به‌صورت ویژه در این خصوص گام برداریم.

وی گفت: از تمام دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان به‌واسطه اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان تقدیر می‌کنم.

استاندار سمنان افزود: بهسازی، ساماندهی و زیباسازی مراکز خدماتی رفاهی در راه‌های استان به‌منظور استفاده مسافران و زائران در دستور کار باشد.

هاشمی گفت: تابلوهای اطلاع‌رسانی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان امری ارزشمند بوده و در راستای تغییر رویکرد مسافران به روستاهای هدف گردشگری و بومگردی تأثیر گذاشته است.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1109860

مهمترین اخبار ایران و جهان: