نیوز سیتی!
16 مهر 1402 - 01:05

تجلیل گلستانی‌ها از رزمندگان مقاومت +فیلم

همزمان با پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، مردم گلستان در ایران به صورت خودجوش به میادین و خیابان های اصلی شهر آمدند و از رزمندگان جبهه مقاومت تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شامگاه شنبه 15 مهرماه، همزمان با پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، مردم استان گلستان در ایران به صورت خودجوش به میادین و خیابان های اصلی شهر آمدند و از رزمندگان جبهه مقاومت تجلیل کردند.

این تجمعات همزمان با سراسر کشور باحضور پرشور مردم در گرگان، گنبدکاووس، کلاله و دیگر شهر های استان گلستان برگزار شد.

مردم گرگان که با در دست داشتن پرچم ایران، فلسطین، مقاومت و حزب الله در میدان شهرداری گرگان تجمع کردند و با اجرای مراسم نورافشانی و همخوانی سرود، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

در این میان کودکان و نوجوانان به صورت خانوادگی و به همراه پدربزرگ و مادربزرگ هایشان به این تجمع رسانده بودند تا در جشن شادی مردم فلسطین شریک شوند.

همچنین در این میان یک بانوی معلول که بر روی ویلچر خود را به این تجمع رسانده بود در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: علی‌رغم اینکه اطلاعی از برگزاری این تجمع نداشتم، در تماس تلفنی با اقوامم متوجه این جشن شدم و سریعا خودم و فرزندانم را به میدان شهرداری گرگان رساندم.

 

 

وی عنوان کرد: امیدوارم این مقاومت بزرگ و پیروزی‌های مردم فلسطین و حزب الله ادامه داشته باشد.

این بانوی گلستانی افزود: مقاومت همواره پیروز است و انشاالله این پرچم ها به دست صاحب اصلی آن که امام زمان(عج) است خواهد رسید.

همچنین این جشن علاوه بر گرگان، در گنبدکاووس(پارک شهرداری) و کلاله با حضور مردم اهل سنت و در دست داشتن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سردادن شعارهایی از جنس مقاومت برگزار شد.

 

 

 

به گزارش فارس صبح امروز «محمد الضیف» یکی از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی در فضای مجازی منتشر شد.

گفتنی است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه صهیونیست‌ها هم‌اکنون در وضعیت جنگی قرار دارند، از شهرک‌نشینان خواست به دستورات ارتش و نیروهای امنیتی عمل کنند. دقایقی قبل نیز شبکه 13 رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات حملات امروز گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی به 250 نفر افزایش یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531160

مهمترین اخبار ایران و جهان: