نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 10:45

گذرنامه‌های زیارتی اربعین در اصفهان ۴۸ ساعت صادر می‌شود

اصفهان - رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: ساز و کاری در اصفهان اندیشیده شده که گذرنامه‌های زیارتی ۴۸ ساعت پس از ثبت درخواست صادر و به پست نشاط تحویل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دلیل افزایش حجم درخواست برای صدور گذرنامه قرارگاه اربعین را علاوه بر اداره پلیس صدور گذرنامه در خیابان رودکی نیز ایجاد کردیم، اظهار داشت: همه ظرفیت‌هایمان را تجمیع کرده‌ایم تا خدمات سریع و با کیفیتی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه این قرارگاه از ۲۰ روز گذشته فعال شده و خدمات مورد نیاز را به متقاضیان ارائه می‌دهد، ابراز داشت: صدور گذرنامه زیارتی و تمدید گذرنامه‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان اضافه کرد: به منظور تسریع در صدور و تحویل گذرنامه افرادی که از ۲۹ مرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند بعد از ۴۸ ساعت به پست نشاط مراجعه کنند و گذرنامه خود را دریافت کنند.

وی در خصوص شرکت مشمولان غایب سربازی در راهپیمایی اربعین ابراز داشت: کسانی که در حال حاضر سرباز هستند امکان حضور در راهپیمایی را دارند، برخی نیز مشمول مجاز هستند که امکان دریافت گذرنامه را دارند اما مشمولان غایب امکان خروج از کشور را ندارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1468860

مهمترین اخبار ایران و جهان: