نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 15:36

۸۰ درصد تردد از مرز مهران مربوط به بازگشت زوار است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای ایلام گفت: ۸۰ درصد تردد از مرز بین المللی مهران مربوط به بازگشت زوار به کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای ایلام، بعداز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۸۰ درصد تردد از مرز بین المللی مهران مربوط به بازگشت زوار به کشور است.

سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به تلاش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای در تامین ناوگان حمل‌ونقل جهت جابجایی زوار افزود: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و تا سه روز پس از اربعین عوامل راهداری در مرز مهران مستقر و‌ خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای ایلام یادآور شد: هم اکنون هزار دستگاه اتوبوس در داخل پایانه برکت مهران دپو شده است و به همین تعداد اتوبوس در حال برگشت به پایانه هستند.

چشمه خاور بیان کرد: هیچ گونه مشکل خاصی جهت جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد و عوامل مجموعه راهداری تا بازگشت آخرین زوار آماده خدمت رسانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح جاده های استان ایلام و مرز مهران گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار محوطه پایانه برکت آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای ایلام ادامه داد: در پایانه شهید سلیمانی و برکت نیز ۳۶ هزار متر مربع سایبان، ۱۴ هزار متر مه پاشی و‌ جت فن نصب شده است.

چشمه خاور از انجام ۲۰۰ کیلومتر آسفالت، ۳ هزار کیلومتر خط کشی، ۱۶۰ کیلومتر شانه سازی، ۶۰ هزار عدد تابلو و علایم و ۱۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی ایلام سنگین اما روان است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1488216

مهمترین اخبار ایران و جهان: