نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 09:27

مسئولان نباید نسبت به جایگاه و مسئولیت خود مغرور شوند

کاشان - نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: مدیران و مسئولان نباید نسبت به جایگاه و مسئولیت خود مغرور شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدسعید حسینی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری کاشان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نمونه کاملی از مسئولان خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه افرادی که در این نظام مسئولیت می‌گیرند باید تمام سعی خود را در خدمت به مردم متمرکز کنند، ابراز داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار است.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان تصریح کرد: با این وجود مدیران و مسئولین باید توجه داشته باشند که نباید نسبت به جایگاه و مسئولیت خود غرور داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه فعالیت و کارهای ما باید برای رضای خدا باشد، گفت: مدیران و مسئولین باید به گونه‌ای کار کنند که مورد رضایت امام زمان (عج) فراهم شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تلاش رئیس جمهور برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب هم از آقای رئیس جمهور به دلیل فعالیت جهادی و شبانه روزی رضایت دارد.

وی با بیان اینکه در تمام شئونات زندگی باید مطیع ولایت فقیه باشیم، افزود: در تاریخ هم داریم که وقتی قوم بنی اسرائیل گوش به سخنان و فرامین رهبر خود یعنی حضرت موسی (ع) ندادند، دلیل شدند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، افزود: به همه مسئولین توصیه می‌کنم با خدمت صادقانه به مردم شکرگزار نعمت خدمتگزاری به مردم باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472460

مهمترین اخبار ایران و جهان: