نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 10:53

کرایه اتوبوس‌های باغ نشاط، مشعلدار و ناصرآباد رایگان شد

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تا پایان سال جاری فعالیت اتوبوس‌های محلات باغ نشاط، مشعلدار و ناصرآباد رایگان شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و نظر به استقبال ساکنین سه منطقه منفصل شهری ناصرآباد، مشعلدار و باغ نشاط، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری این مناطق تا پایان سال رایگان می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به نقاط کم برخوردار شهری از جمله سیاستهای مهم شورای ششم است افزود: پس از لغو ادامه فعالیت رایگان اتوبوس‌های درون شهری قزوین، طبق مصوبه شورای شهر قزوین مقرر شد تا مرداد ماه در سه منطقه منفصل ناصرآباد، مشعلدار و باغ نشاط فعالیت رایگان اتوبوس‌ها ادامه یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با مصوبه دیگری فعالیت رایگان اتوبوس‌ها در این سه منطقه را تا پایان سال تمدید کردند تا رضایت مندی شهروندان از خدمات شهری افزایش یابد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم شهرداری طرح پیشنهادی خود را برای رایگان شدن فعالیت اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی برای مناطق حسن آباد، وثوق آباد و نجف آباد تا یک ماه آینده به شورا شد.

گفتنی است پیش از این با مصوبه شورای شهر محمدیه، هزینه ایاب و ذهاب مردم شهرهای محمدیه و مهرگان به قزوین و بالعکس نیز رایگان شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472660

مهمترین اخبار ایران و جهان: