نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 16:17

قاچاقچی بادام هندی در عجبشیر ۱.۲ میلیارد ریال جریمه شد

تبریز-مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچی بادام هندی در عجبشیر به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پرونده این قاچاق از سوی پلیس آگاهی عجبشیر به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده بود، افزود: شعبه نیز به این پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۳۰۵ میلیون ریال در وقت تعیین شده رسیدگی کرد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ مذکور جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به جریمه یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریالی پرونده مربوط به نگهداری نهاده دامی خارج از ضوابط تعیینی دولت در عجبشیر، گفت: به این پرونده به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.

حضرتی، با اشاره به اینکه این پرونده با گزارش پلیس و بازرسان جهادکشاورزی به اداره تعزیرات حکومتی عجبشیر ارسال شده بود، ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام نگهداری خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز اعلام و متهم را به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464160

مهمترین اخبار ایران و جهان: