نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 12:58

درگذشت زائران کاشانی در حادثه تصادف عراق همه مرد را داغدارار کرد

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به تصادف مرگبار زوار اربعین حسینی در جاده کاظمین-سامرا گفت: درگذشت سه زائر کاشانی در این حادثه همه مردم کاشان را داغدار کرد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و سفر مشتاقان به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: متأسفانه در یک حادثه تصادف بین دو دستگاه سواری ون که در جاده کاظمین-سامرا اتفاق افتاد، ۱۴ زائر اربعین حسینی به رحمت خدا رفتند که از این بین سه نفر از آنها اهل و ساکن کاشان بودند.

وی با بیان اینکه درگذشت این سه زائر حسینی تمام مردم کاشان را داغدار کرد، ابراز داشت: یکی از فوت شدگان این حادثه حجت الاسلام والمسلمین حمزه عباسی بود که به گواه همه این روحانی عزیز فردی فاضل، خوش فکر، مخلص و باصفا بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه مرحوم عباسی تابع محض امامین انقلاب بود، تصریح کرد: آن مرحوم سال‌ها در کاشان و منطقه راوند خدمات بیشماری ارائه کرد و در نهایت در آستانه اربعین حسینی در مسیر زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) به رحمت خدا رفت.

وی با اشاره به اینکه مرحوم عباسی یک روحانی جهادی و تبلیغی ارزشمند برای منطقه کاشان بود، خاطرنشان کرد: خدمات جهادی ارزنده آن مرحوم در عرصه‌های مختلف به ویژه تعظیم شعائر دینی، تبلیغ مکتب اهل بیت و تشویق و هدایت جوانان و همچنین خدمت صادقانه به محرومین و مستضعفین در یادها ماندگار است.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به خدمات جهادی مرحوم عباسی در مبارزه با کرونا افزود: گرچه با رفتن این چهره مردمی و جهادی منطقه کاشان جبهه انقلاب اسلامی و همه مردم کاشان داغدار هستند اما به فضل الهی هم‌رزمان او نخواهند گذاشت پرچمی که بلند کرده بود بر روی زمین بماند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مرحوم محسن راستین از جوانان انقلابی و جهادی کاشان بود، اظهار داشت: آن مرحوم نیز از فعالین عرصه رسانه کاشان بود که زحمات زیادی در این حوزه برای اعتلای انقلاب و منطقه کاشان کشیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه مرحوم راستین جوانی نجیب بود، ابراز داشت: حضور فعال آن مرحوم در عرصه‌های مختلف تولیدات رسانه‌ای جبهه انقلاب همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

وی ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و مبلغین و هیئات مذهبی کاشان و همچنین حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان و حجت الاسلام والمسلمین اصل حسینی امام جمعه محترم منطقه راوند و خانواده آن مرحومان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که روح این عزیزان را بر سر سفره ارباب بی کفن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مهمان و غفران و رحمت بی پایان خود را نصیب آنها کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482916

مهمترین اخبار ایران و جهان: