نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 00:23

محور «خندقلو» به عنوان یک غده چرکین است

بجنورد- نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: فرونشست جاده بجنورد_ آشخانه در محدوده روستای خندقلو یکی غده چرکین است و علی‌رغم فعالیت در این محدوده مشکل رفع نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحیدی بعدازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی که در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: مقوله‌های راه و مسکن به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و توسعه‌ای در دولت سیزدهم است که به آن خوب پرداخته شده است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشران توسعه در تمامی دنیا راه و ارتباطات است.

وی در ادامه افزود: راه روستایی و راه اصلی به عنوان یکی از پیگیری‌های مهم و اساسی در خراسان شمالی است تا بدین وسیله شاهد کاهش محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: برخی طرح‌های راه‌سازی که در ۱۰ سال اخیر تعطیل شده بود با پیگیری گسترده به جریان افتاده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: راه بجنورد به راز از مسیر شیرین‌دره یکی از راه‌کارهای خروج بن‌بست و تسهیل در رفت و آمد است.

وحیدی بیان داشت: زیرساخت راه و جاده به عنوان پیشران توسعه باید مدنظر باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه مسکن ملی و تعهد رئیس جمهور در آغاز به کار دولت باید سرعت بگیرد و در برخی شهرستان‌ها اتفاقات خوبی افتاده است و در برخی شهرستان‌ها اگر کار پیش نرفته با پیگیری ادامه پیدا کند.

وحیدی گفت: راه جنگل گلستان_ بجنورد به عنوان یک نقطه آسیب‌پذیر در استان به عنوان یکی از عوامل بازدارنده در عبور و مرور مسافر است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت جانی به عنوان یکی از حداقل‌های توسعه گردشگری است که با توجه به انتشار اخبار تصادفات و حوادث به یک عامل مهم تحقق این مهم است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای گفت: فرونشست جاده بجنورد_ آشخانه در محدوده روستای خندقلو یکی غده چرکین است و علی‌رغم فعالیت ماشین آلات مشکلات حل نمی‌شود و این موضوع قابل قبول نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422560

مهمترین اخبار ایران و جهان: