نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 14:40

تعامل و هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات و هیئت نظارت در استان بوشهر

بوشهر- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: یکی از شاخص‌های استان بوشهر وحدت، تعامل و هماهنگی بین ستاد اجرایی انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر دوشنبه در نشست با هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر در اولین روز از شروع پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از شاخص‌های استان بوشهر وحدت، تعامل و هماهنگی بین ستاد اجرایی انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان است که با هم‌افزایی زمینه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ماه سال جاری فراهم خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: مرحله پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: پیش ثبت نام از متقاضیان از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه‌ای که وزارت کشور به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری و ثبت نام کنند.

پورات گفت: طبق اطلاعیه شماره پنج ستاد انتخابات وزارت کشور در آن گردیده که عدم اقدام در موعد تعیین شده پیش ثبت نام، مانع ثبت نام نهایی خواهد شد و همچنین فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اذعان کرد: همه می‌توانند از طریق تلفن‌های همراهشان به راحتی وارد صفحه‌ای که برای پیش ثبت نام در نظر گرفته شده، شوند و ثبت نام را انجام دهند ولی تلفن همراهی که به وسیله آن اقدام به ثبت نام می‌کنند باید به نام منقاضی باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مؤلفه اصلی انتخابات امسال است، بیان کرد: انتخابات در کشور ما تجلی‌گاه مردم سالاری دینی، مظهر حماسه سیاسی و عرصه چرخش نخبگان است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در آن بر قوام نظام می‌افزاید و امید است با رعایت این چهار مؤلفه انتخابات خوب و سالمی در استان بوشهر سراسر کشور شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430516

مهمترین اخبار ایران و جهان: